Ευκαιρίες Εργασίας

Ευκαιρίες Εργασίας

Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ Φαρμακαποθήκη, με την πολυετή εμπειρία και την ισχυρή παρουσία στον κλάδο των φαρμακαποθηκών, παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, θεωρώντας τους εργαζομένους της τον πυρήνα της επιτυχίας της. Η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην εκπαίδευση και την επαγγελματική πρόοδο των συνεργατών της, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου η εξέλιξη και η πρόοδος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας.

Με όραμα και στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, η ΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχώς προσαρμόζεται στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς, διατηρώντας ταυτόχρονα τις αξίες που την χαρακτηρίζουν. Στόχος της είναι να παραμείνει στην κορυφή του κλάδου, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της και επενδύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, διευρύνοντας διαρκώς το δίκτυο συνεργατών της.


Η εταιρεία προσφέρει ευκαιρίες μακροχρόνιας απασχόλησης και δυνατότητες εξέλιξης σε ένα δυναμικό, υποστηρικτικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο επαγγελματικό περιβάλλον. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση που υιοθετεί διασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται με σεβασμό και αναγνωρίζονται για την προσφορά τους, προσφέροντάς τους ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξή τους.

Οι αξίες του σεβασμού, της διαφορετικότητας, της ίσης μεταχείρισης και της συμπερίληψης διαπερνούν την εταιρική κουλτούρα, με τη ΔΥΝΑΜΙΚΗ να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους εργαζομένους και συνεργάτες της. Η εταιρεία αναζητά επαγγελματίες που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε μια οργανωμένη και αξιόπιστη ομάδα, με υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και άρτια τεχνογνωσία, ώστε να παρέχουν υπηρεσίες που ξεχωρίζουν για την αξιοπιστία, το αίσθημα ευθύνης και την αφοσίωση που τους χαρακτηρίζει.


Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχίζει να είναι μια εταιρεία που επενδύει στους ανθρώπους της, αναγνωρίζοντας ότι η επαγγελματική πρόοδος, η αξιοπιστία και η συνεχιζόμενη εξέλιξη είναι τα θεμέλια για την επιτυχημένη και βιώσιμη ανάπτυξή της στον κλάδο των φαρμακαποθηκών.

Πολιτική διαχείρισης προσωπικών δεδομένων υποψήφιων

Υπάλληλος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (ΥΕΠ/2025)chevron-icon

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση και παραγγελιοληψία από το καθημερινό πελατολόγιο της φαρμακαποθήκης
  • Καταμερισμός προϊόντων με περιορισμένη διαθεσιμότητα βάσει κανόνων διάθεσης
  • Τηλεφωνική προώθηση πακέτων προσφοράς σε πελάτες
  • Παρακολούθηση στοχοποίησης πελατών και συμβολή στην επίτευξη του στόχου
  • Υποστήριξη στην διαχείριση απαιτήσεων πελατών σύμφωνα με την εμπορική και πιστωτική πολιτική της εταιρείας
  • Συνεργασία με λοιπά τμήματα της εταιρείας (προμήθειες, λογιστήριο, αποθήκης και διακίνησης) με στόχο την καλύτερη δυνατή κι άμεση εξυπηρέτηση πελατών

 

Προφίλ κατάλληλου υποψηφίου:

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον (1) ενός έτους σε ανάλογη θέση εντός μίας μεγάλης και οργανωμένης φαρμακαποθήκης
  • Κάτοχος απολυτηρίου λυκείου/πτυχίου μεταλυκειακής εκπαίδευσης
  • Άριστη γνώση χειρισμού της Ελληνικής γλώσσας (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία χειρισμού ERP προγράμματος
  • Καλή γνώση χειρισμού προγραμμάτων Ms- Office (κυρίως Excel)
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου  οργάνωσης
  • Ικανότητα γρήγορης εκμάθησης και αντοχή σε συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα πελατοκεντρικής προσέγγισης
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας, ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Εστίαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα

 

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
  • Σταθερό ωράριο εργασίας  (πενθήμερη οκτάωρη απασχόληση)
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός δυναμικού κι αναπτυσσόμενου εργασιακού περιβάλλοντος

 

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@dinamiki.gr δηλώνοντας τον κωδικό θέσης εργασίας (ΥΕΠ/2025).

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει με όποια/-οιον υποψήφια-ο πληροί τις προδιαγραφές της θέσης εργασίας και θα ορίσει προσωπική συνάντηση αξιολόγησης στα γραφεία της.

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των αιτήσεων εργασίας

Υπάλληλος Αποθήκης (ΥΠΑ/2025)chevron-icon

Κύριες αρμοδιότητες
 

  • Εκτέλεση παραγγελιών φαρμάκου και παραφαρμάκου με RF Scanner
  • Τροφοδοσία αυτόματου συστήματος εκτέλεσης παραγγελιών
  • Αναπλήρωση προϊόντων στα ράφια
  • Απογραφή εμπορευμάτων
  • Παραλαβή εμπορευμάτων
  • Συμμετοχή σε όλες τις εργασίες που αφορούν την αποθήκη

 

 Απαραίτητα προσόντα:

  • Κάτοχος απολυτηρίου λυκείου/πτυχίου μεταλυκειακής εκπαίδευσης
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον (2) ετών σε ανάλογη θέση εντός αποθήκης ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG) ή εταιρίας του κλάδου του φαρμάκου(Φαρμακαποθήκη, Φαρμακευτική Εταιρία)
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία σε διάφορες λειτουργίες μίας αποθήκης (παραλαβή, συλλογή, ετοιμασία παραγγελιών κ.α.)

 

Επιθυμητά προσόντα:
 

  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση  προγραμμάτων Ms Office (Excel, Word)
  • Εμπειρία σε αυτόματο και ημιαυτόματο σύστημα διαλογής 
  • Γνώση περιβάλλοντος ERP – WMS

 

Προφίλ κατάλληλου υποψηφίου:

  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας 
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου στο πλαίσιο εργασίας υπό συνθήκες πίεσης χρόνου
  • Ανεπτυγμένο αίσθημα ευθύνης
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας, ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Ικανότητα γρήγορης εκμάθησης και διάθεση  για εξέλιξη

 

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός δυναμικού κι αναπτυσσόμενου εργασιακού περιβάλλοντος

 

 

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@dinamiki.gr δηλώνοντας τον κωδικό θέσης εργασίας (ΥΠΑ/2025).

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει με όποια/-οιον υποψήφια-ο πληροί τις προδιαγραφές της θέσης εργασίας και θα ορίσει προσωπική συνάντηση αξιολόγησης στα γραφεία της.

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των αιτήσεων εργασίας

Οδηγός (ΟΔΔ/01.25)chevron-icon

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Κλείσιμο συσκευασίας εμπορεύματος και τελικός έλεγχος παραγγελιών και δρομολογίου
  • Φόρτωση εμπορεύματος εντός οχήματος κι εκτέλεση δρομολογίου
  • Παράδοση - παραλαβή εμπορευμάτων 
  • Παρακολούθηση στοχοποίησης πελατών και συμβολή στην επίτευξη του στόχου
  • Είσπραξη χρημάτων και παράδοση χρεογράφων
  • Έλεγχος καλής λειτουργίας και παρακολούθηση πλάνου συντήρησης οχήματος

Προφίλ κατάλληλου υποψηφίου:

  • Απόφοιτος λυκείου
  • Κάτοχος άδειας οδήγησης (κατηγορίας Β’  ερας.) 
  • Προϋπηρεσία (2) δύο ετών ως οδηγός σε εμπορική εταιρεία, ιδανικά σε φαρμακαποθήκη ή φαρμακευτική εταιρεία
  • Κάτοικος Νοτίων Προαστίων Αττικής
  • Γνώση των περιοχών του λεκανοπεδίου Αττικής και των βασικών οδικών αξόνων
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας και προσαρμοστικότητα
  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου και ευελιξία 
  • Ευπρέπεια και πελατοκεντρική αντίληψη

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
  • Σταθερό ωράριο εργασίας  (πενθήμερη οκτάωρη απασχόληση)
  • Σύγχρονο, δυναμικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας 

 

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@dinamiki.grδηλώνοντας τον κωδικό θέσης εργασίας (ΟΔΔ/01.25).

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει με όποιον υποψήφιο πληροί τις προδιαγραφές της θέσης εργασίας και θα ορίσει προσωπική συνάντηση αξιολόγησης στα γραφεία της.

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των αιτήσεων εργασίας