Ευκαιρίες Εργασίας

Ευκαιρίες Εργασίας

Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ Φαρμακαποθήκη, με την πολυετή εμπειρία και την ισχυρή παρουσία στον κλάδο των φαρμακαποθηκών, παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, θεωρώντας τους εργαζομένους της τον πυρήνα της επιτυχίας της. Η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην εκπαίδευση και την επαγγελματική πρόοδο των συνεργατών της, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου η εξέλιξη και η πρόοδος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας.

Με όραμα και στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, η ΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχώς προσαρμόζεται στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς, διατηρώντας ταυτόχρονα τις αξίες που την χαρακτηρίζουν. Στόχος της είναι να παραμείνει στην κορυφή του κλάδου, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της και επενδύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, διευρύνοντας διαρκώς το δίκτυο συνεργατών της.


Η εταιρεία προσφέρει ευκαιρίες μακροχρόνιας απασχόλησης και δυνατότητες εξέλιξης σε ένα δυναμικό, υποστηρικτικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο επαγγελματικό περιβάλλον. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση που υιοθετεί διασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται με σεβασμό και αναγνωρίζονται για την προσφορά τους, προσφέροντάς τους ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξή τους.

Οι αξίες του σεβασμού, της διαφορετικότητας, της ίσης μεταχείρισης και της συμπερίληψης διαπερνούν την εταιρική κουλτούρα, με τη ΔΥΝΑΜΙΚΗ να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους εργαζομένους και συνεργάτες της. Η εταιρεία αναζητά επαγγελματίες που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε μια οργανωμένη και αξιόπιστη ομάδα, με υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και άρτια τεχνογνωσία, ώστε να παρέχουν υπηρεσίες που ξεχωρίζουν για την αξιοπιστία, το αίσθημα ευθύνης και την αφοσίωση που τους χαρακτηρίζει.


Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχίζει να είναι μια εταιρεία που επενδύει στους ανθρώπους της, αναγνωρίζοντας ότι η επαγγελματική πρόοδος, η αξιοπιστία και η συνεχιζόμενη εξέλιξη είναι τα θεμέλια για την επιτυχημένη και βιώσιμη ανάπτυξή της στον κλάδο των φαρμακαποθηκών.

Πολιτική διαχείρισης προσωπικών δεδομένων υποψήφιων

Systems & Network Administrator (Ref. Code: SNA/03.25)chevron-icon

Dynamic Pharma S.A. is a leading nationwide certified ISO 9001:2015 distributor of pharmaceutical and parapharmaceutical products.
As we continue to grow, we are expanding our IT team and looking for a talented and ambitious IT professional to cover the following job role based in Peristeri:

(On-site) Systems & Network Administrator
(Ref. Code: SNA/03.25)

The job holder will be responsible for the configuration and maintenance of the company’s IT infrastructure, providing user support so as to ensure smooth daily operations. The job incumbent will report to the IT Manager.

Key Responsibilities:
•    Diagnose and troubleshoot software and hardware issues
•    Conduct routine maintenance tasks, upgrades and system optimizations
•    Maintain proper documentation, guides and IT procedures
•    Assist in maintaining the company’s website and B2B e-commerce system
•    Provide user training on IT equipment and software
•    Manage the consumable and spare parts inventory
 

Qualifications & Skills:
•    Degree in Computer Science / Information Technology (University/ TEI/ College/ IEK)
•    At least (5) five years of working experience in a similar role within a medium size well-organized company
•    Strong expertise in Windows 10 & 11 Pro, Microsoft Office (2016, 2019, 2022)
•    Proven experience with Windows Server (2016, 2019, 2022) and Microsoft Hyper-V
•    HPE & Dell Server & Network Infrastructure, Storage Solutions
•    Networking knowledge, including VLANs
•    Fluency in Greek and English (written and verbal)
•    Excellent problem-solving skills with customer centricity
•    Ability to prioritize tasks and manage time effectively
•    Energetic person, with detail-oriented mindset
•    Completed military obligations (for male candidates)
 

Nice to have:
•    Familiarity with:
      -ERP systems (Entersoft Business Suite)
      -MS SQL Administration
      -FortiGate Firewalls
      -Veeam Backup & Replication
      -Microsoft Office 365 administration
•    Microsoft or other Certifications in Security or Networking
 

What We Offer:
•    Competitive remuneration package
•    Stable working hours (Monday-Friday)
•    Continuous training
•    Professional development in a fast-paced work environment
 

If you’re passionate about IT and eager to work in a fast-paced, growing company, we’d love to hear from you!
Candidates are requested to send their CV to the email address hr@dinamiki.gr stating the job code (SNA/03.25).
The company will contact any candidate who meets the requirements of the position and will set up an interview meeting at its offices.

 All applications will be treated with strict confidentiality